Teachers, Books, or Mortar? High school resources and educational outcomes in Canada
Auteurs: K. Day
Rédacteurs: R. Finnie, M. Frenette, R. E. Mueller, et A. Sweetman
Détails
Type | Chapitre de livre |
---|---|
Auteur | K. Day |
Rédacteur | R. Finnie, M. Frenette, R. E. Mueller, et A. Sweetman |
Année de pulication | 2009 |
Titre de livre | In pursuing high education in Canada: Economic, social and policy dimensions |
Titre du chapitre | Teachers, Books, or Mortar? High school resources and educational outcomes in Canada |
Pages | 65-90 |
Éditeur | McGill Queen's University Press |
Ville | Montréal, QC |
Langue de publication | Anglais |
- K. Day
- K. Day
- Teachers, Books, or Mortar? High school resources and educational outcomes in Canada
- 2009
- In pursuing high education in Canada: Economic, social and policy dimensions
- R. Finnie, M. Frenette, R. E. Mueller, et A. Sweetman
- 65-90
- Montréal, QC
- McGill Queen's University Press